Saniyeler Yıl Oldu | Tribün Hikayeleri #2 |

  görünümler 74,741

De Marke

De Marke

5 yıl önce

De Marke'yle daha fazla spor için kanala abone olun; goo.gl/O7F3ki
Saniyelerin yıl gibi geldiği o maç, son 16 dakikanın çekmediği efsane maç! Galatasaray'ın unutulmaz 2005-2006 sezonu Tribün Hikayeleri'nde.
Siz de tribün hikayelerinizi bize gönderebilir, "Tribün Hikayeleri" kuşağımızın bir bölümünde yer alabilirsiniz.
Hikayelerinizi info@demarke.email adresimize bekliyoruz.
En İyiler: trpost.net/down/t5WQaGFxcIuHjqo/video.html...
De Marke Sokakta: trpost.net/down/28OMk4mcn6qvZNQ/video.html...
Dünya Kupası Videoları: trpost.net/down/t9qvfnx-hI-hiaI/video.html...
Euro 2016 Videoları: www.youtube.com/watch?v=vXCo5...
Maçlar ve Sporcular Hakkında Bilgiler: trpost.net/down/xdqtYZiPjGejnaI/video.html...
Galatasaray futbol takımı, Galatasaray Spor Kulübü'nün Süper Lig'de mücadele eden futbol takımıdır. Galatasaray Spor Kulübü'ne ait olan Galatasaray AŞ tam adıyla Galatasaray Sportif ve Sinai Yatırımlar A.Ş, Galatasaray Spor Kulübü Profesyonel Futbol Takımı'nın sahibidir. Galatasaray Spor Kulübü'nün 1997 yılında şirketleşme sürecine girmesinin ardından kurulmuştur. Hisselerinin %55,03'ü Galatasaray Spor Kulübü Derneği'ne aittir, %44,96'sı Borsa İstanbul'da halka açıktır.
1905 yılında Ali Sami Yen ve arkadaşları tarafından, öğrenci oldukları Galatasaray Lisesi'nde kurulan kulübün ilk spor dalıdır. Şu ana kadar 20 kez Süper Lig şampiyonu olmuş, 17 kez Türkiye Kupası ve 15 kez de Türkiye Süper Kupası kazanmış; 2000 yılında da UEFA Kupası'nı ve UEFA Süper Kupa'yı kazanmıştır. Galatasaray, ayrıca Uluslararası Futbol Tarihi ve İstatistikleri Federasyonu tarafından yapılan "Dünyanın en iyi futbol kulüpleri" istatistik çalışmasında, 2000 Ağustos ayı en iyi takımı 2001 Ocak ayında ise puan sıralamasında 1. sıraya yükselerek ayın lideri olmuştur.
Galatasaray 1999-00 sezonunda UEFA Şampiyonlar Ligi gruplarını 3. olarak bitirdikten sonra, katıldığı UEFA Kupası'nı yenilmeden kazanan tek takımdır. 1999-2000 yılında, UEFA Kupası finalinde İngiltere'nin Arsenal FC kulübünü penaltılarda 4-1 yenerek, bir Avrupa Kupası kazanan ilk ve tek Türk futbol kulübü olmuştur. Galatasaray aynı yıl; Süper Kupa'yı da Real Madrid'i 2-1 yenerek kazanmıştır. Avrupa'da en fazla başarı yakalamış Türk takımı olan Galatasaray'ın kazandığı UEFA Kupası ve Süper Kupa dünyada büyük bir başarı olarak görülmüş, böylece Galatasaray adı tüm dünya tarafından tanınan bir marka haline gelmiş ve kulüp dünya çapında büyük bir taraftar topluluğu kazanmıştır.
Galatasaray Spor Kulübü web sitesi; www.galatasaray.org/
demarkesports
www.demarke.email/

YORUMLAR: 116
Abdullah Kalkan
Abdullah Kalkan 5 yıl önce
Ulan Helal Olsun Fenerbahçeli Olarak Saygı Duydum Şuan. Futbol Böyle Güzel Renklerimiz Farklı Olsada Kardeşlik Bâki Kalacaktır. #EzeliRekabetEbediDostluk...
Berk Kocaman
Berk Kocaman 5 yıl önce
Şükrü Dinç kardeşimiz kalbimizdedir. Allah yerini, mekanını cennet eylesin. SIĞ MI YO RUZ!!!!!!!!
Mertcan
Mertcan 4 yıl önce
Lan hasta Fenerliyim ama bu tribün hikayeleri çok farklı be adam rahmetli kardeşim diyip anılarını anlattıkça benim gözüm doldu Allah rahmet eylesin.Biri deliler gibi sevinirken biri üzülecek futbolun güzelliği bu.
Karani ÖZDELİCE
Karani ÖZDELİCE 5 yıl önce
O akşam ki Kutlamalarda Florya da o kadar adam var havai fişek benim ayağımda patladı bir ay tedavi gördüm ama değdi... Şükrü kardeşimizi Allah nur içinde yatırsın... Mekanı cennet olsun Bir daha böyle bi şampiyonluk yaşarmıyız bilinmez... Video da emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...
u mut
u mut 5 yıl önce
çok kıymetli bu şampiyonluğumuzda ezeli rakibimiz Fenerbahçe'yi de kutlamak lazım onlar son maça son saniyeye kadar direnmeselerdi sıradan basit bir şampiyonluk olurdu .
Tolga Şenel
Tolga Şenel 5 yıl önce
Abi o kadar güzel anlatmışın ki, kendi hatıralarım gözümde canlandıkça gözlerim doldu. Galatasaraylı olmak, o heyecanı yaşamak çok başka bir şey. Benim o şampiyonlukta en çok hatırladığım şey camdan ağlayarak bağıra bağıra "re re re ra ra ra" diye tezahürat yapmamdı. Daha 12-13 yaşındaydım, Ankara'yı ilk defa o kadar güzel görmüştüm. Ağzına, yüreğine sağlık abi.
sinan bozok
sinan bozok 5 yıl önce
Güzel olmuş duygulandım yav. O son 16 dk bi de kadıköydeki şampiyonluk ömrümden rahat 5 sene götürmüştür.
Aris
Aris 3 yıl önce
Benimde
Melih Şenci
Melih Şenci 5 yıl önce
Ben Beşiktaşlıyım çok duygulandım abicim başın sağolsun kardeşimize cennete selam olsun.
Anıl Gürkan
Anıl Gürkan 5 yıl önce
O şanslı 22000 kişiden bir olmanın haklı gururunu yaşadım bir kez daha. Aynı hislerle, o sezon insanüstü bir performans ortaya koyan futbolculara bir minnet göstergesi için Kadıköy'ün ara sokaklarında karaborsa kovalamıştım bileti. İyi ki de kovalamışım. 30 senelik ömrümün en unutulmaz 10 anını sıralasam hiç düşünmeden ilk sıraya koyarım o günü. YÜRÜYEDUR GALATASARAY!
Ferit B.
Ferit B. 3 yıl önce
Çok haklısın Yunus kardeşim, anlattığın maçta bende stattaydım.. Ne 2012 siii, hayatımda gördüğüm en çekişmeli seneydii. Kayseri maçından önce inönüde HASAN KABZENİN sn saniye attığı golle şamiyonluk iddamızı bu son maça bıratakmıştık, çırağanda oturuyorum, barbarostan forma ile bindim otobüse hiç unutmuyorum içerde ingiliz basını var geldi yanıma umutlumsun dedi, şampiyon olabilecekmisiniz diye sordu yarım türkçe ile bana, umudum yok dedim, şampiyon olamayacaz belki ama ben takımımı seviyorumm sevdiğim için gidiyorm maça dedim güldü tebrik etti benii güzel bi anıydı, o gün ŞAMPİYON olduk ya o heycan, o coşku, ADNAN POLATIN saat kaç kapalı demesi dün gibi aklımda, Not: bir bu kayseri maçı birde inönüde Hasan kabzenin son salise attığı gol yani o maç hayatımdakii enn anlamnlı en özell maçtııı, anlatabilmem için yaşamak lazımm kelimeler yetersiz. ALLAH kardeşimizinn mekanını cennet kılsın, ALLAH sana tüm ailene sabır versin, cümle ölmüşlerimizee, ALİ SAMİYEN stadımızı çooooooooook özledimm anılarımızı :(
Bulent Sayınta
Bulent Sayınta 2 yıl önce
En doğru anıyı anlatmışın kardeşim. Ne gündü bee💛❤
bugra kaan
bugra kaan 3 yıl önce
O Maçta bende oradaydım 10 yaşımda böyle bir tarihe tanıklık ettim TEK BÜYÜKSÜN GALATASARAY 💥
Muhammed Aymaz
Muhammed Aymaz 5 yıl önce
Abi gözlerin doldu ya kardeşinin mekanı cennet olsun...
Fatih Akkaya
Fatih Akkaya 5 yıl önce
11 yaşındaydım. Hayatımda böylesine bir şampiyonluk sevinci yaşamamıştım. Asla unutamam 2006 şampiyonluğunu...
Yunus Yıldırım
Yunus Yıldırım 3 yıl önce
@kombat aynen şükürler olsun.
Yunus Yıldırım
Yunus Yıldırım 3 yıl önce
@MC Shahini of OLS kesinlikle bu sene çok önemli.Bu seneyi de şampiyonlukla kapatmayı becerirsek artık iyi olsalar bile çok etkili olamayacaklardır bize veya başkasina karşı.Hak ediyorsak olalım diyorum inşallah!Çok acı çektik şimdiye kadar.
MC Shahini of OLS
MC Shahini of OLS 3 yıl önce
@Yunus Yıldırım noktası virgülüne harfi harfine katılıyorum kardeşim artık onların 2000lerdeki kadar emin olamayışlarını ve o zamanki durumumuzdan daha beter duruma düştüklerini görüyoruz.. bu sene tabi ki küme düşmeyecekler ama bundan sonrası için artık eskisi kadar rahat şampiyon olamayabilirler
Yunus Yıldırım
Yunus Yıldırım 3 yıl önce
@MC Shahini of OLS o sezon medya da Fenerbahçe'yi baya gazlıyordu.Zaten 2000 ler genelde böyleydi ve biz hep zor şampiyonluklar alıyordu paraya karşı emek vererek.Tabi Fener bizden kaliteli bi kadroya sahipti.Ancak bizde çok iyi bi forvet hattı vardı.Tabi en önemlisi de hep sessizliğimizi koruyarak camia olarak,taraftar olarak hep istedik Allah'tan bunu.Fenerlilerin kendinden emin hallerini hâlâ unutmak mümkün değil.Belki böyle davranmasalardı,bu durumu yaşamayacaklardı.G.Saray genelde hep kibirleri bitiren takım olmuştur.2017-2018 sezonu hepsine yine en iyi cevabı verdi Allah'a şükürler olsun.
MC Shahini of OLS
MC Shahini of OLS 3 yıl önce
İnanılmaz bir yıldı.. gene fenerin alma ihtimalinin yüksek olduğu bir yıldı kadro kalitesindeki farka rağmen bizdeki oyuncuların büyük çoğu tecrübeliydi ve hepsi bunu bekliyordu.. takım ruhu oturmuştu... feldkamp dönemi de buna benzerdi zaten o da bol badireli bir şampiyonluktu :)
Ismayil Nifteliyev
Ismayil Nifteliyev 4 yıl önce
Ben Azerbaycanda okula gitmeden once GS maclarina gitdim.bi o stata gelmek nasib olmdi.olursada kismet olursa o gun hayatimin en super en guzel gunu olur.Biz boyle sevdik GALATASARAYI.Her Zaman Bu Sevda Bizimle.
Musta Fa
Musta Fa 5 yıl önce
çok güzel olmuş ya. ben fenerliyim, abi anlatırken tekrar yaşamış gibi oldum. kaybetmenin de içinde güzellikler var
Poyraz Omer
Poyraz Omer 3 yıl önce
Mustafa K ne güzel kaybetmisstiniz ya :)
Yusuf Demirci
Yusuf Demirci 2 yıl önce
Fenerbahçeliyim Denizli Faciası için çok üzülmüştüm Ama bu hikayeyi izledikten sonra diyorum ki kendi kendime Şükrü için Helal olsun O şampiyonluk 💛❤💙
ishak akdemir
ishak akdemir 5 yıl önce
yeniden yasattin resmen o anlari sevincten koltuklari kirmistik kahvede
Onur Yilmaz
Onur Yilmaz 2 yıl önce
Koyu bir Fenerbahçe taraftarı olarak keyifle izledim.rahmetli kardeşinin mekanı cennet olsun 👍
Unal Yerli
Unal Yerli Yıl önce
Tekrar söylüyorum kazanacaksınız.kazanmak için uğraşacaksınız ama netice ne olursa olsun siz bizim gönlümüzde hep şampiyonsunuz.GALATASARAY
murat kurum
murat kurum 3 yıl önce
Allah rahmet eylesin güzel abimize.
Aysel Yalcin
Aysel Yalcin 5 yıl önce
güzel anılar biriktirmişsin abi, vesselam
Koksal Baser
Koksal Baser Yıl önce
14 Mayıs 2006 Denizli FB maçında öldüm öldüm dirildim (açık tribundeydim Mustafa Keçeli attı o anı anlatamam...sehrimin takımı ligde kalmış..tuttuğum uğrunda canımı hiç düşünmeden vereceğim Galatasaray şampiyon oldu 16 dk uzatmayı izleyemedim bile...maç bitti Denizli sokakları tarihinin en kalabalık en coşkulu anını yaşadı.
mehmet nusret
mehmet nusret 2 yıl önce
seni metinlerin ali sami yenlerin behzatların yanına kalbimize gömdük şükrü kardeşim mekanın cennet olsun
Süleyman Karasu
Süleyman Karasu 4 yıl önce
Tribünde bir eksik cennette bir fazlayız. #ŞükrüDinç
Ataycem Görgü
Ataycem Görgü 3 yıl önce
mekanı cennet olsun. ne duygulandım bee helal olsun
Fernando Muslera
Fernando Muslera 4 yıl önce
GALATASARAYLILIK İŞTE BÖYLE GÜZEL BİR ŞEY ALLAHIM İYİKİDE GALATASARAYLIYIM
Muhammet 1905
Muhammet 1905 3 yıl önce
10 yaşındaydım be o maçtaki dakikalar bitmedi 16 dakika bitmedi bir türlü bittiğinde ise müthiş bir duyguydu
İskoç
İskoç Yıl önce
Bu ilk de her zaman olduğu gibi Galatasaray'a nasip oldu😚
Burak Arslan
Burak Arslan 5 yıl önce
çok çok güzel olmuş. elinize sağlık
hikmet aksoy
hikmet aksoy 4 yıl önce
Hic unutamam eski aciktaydim o mac 17 dakika olduk olduk dirildik mac sonu staddan cikip taksime yurumustuk
c g
c g 3 yıl önce
Ben 14 yaşındaydım o sene ve 16 dakikayı duyunca kendimi sokağa atıp deliler gibi parkta koşmaya başlamıştım sanki koşunca zaman daha çabuk geçecek gibi hissediyordum :) 10-15 dk hiç durmadan koşup eve geldim maç hala bitmemişti ne küfürler ettim o an hakeme :D sonrası ise paha biçilemez gecenin ilerleyen saatlerine kadar kutlamıştık ankara'da. Esasında bir hafta önceki beşiktaş maçında hasan kabze'nin son saniyede attığı golle hissetmiştim zaten şampiyon olacağımızı sağolsunlar yüzümüzü kara çıkarmadılar eric gerets ve ekibine tekrar teşekkürler. Rerere rarara!
Furkan Ayhan
Furkan Ayhan 5 yıl önce
Agzına saglık abi.seviyoruz seni
murat athes
murat athes 3 yıl önce
benim bir abim olmadı inanki senin konusmanda bakıslarında bir abi sıcaklıgı hıssettım abi,şükrü kardesımıze allah ganı ganı rahmet eylesın ve unutma senın mılyonlarca kardesın var
Yasin Uçaral
Yasin Uçaral 5 yıl önce
futbol ne güzel şey
Oğuzhan
Oğuzhan Yıl önce
Galatasaray bir his takımıdır....
Hüseyin Bekteş
Hüseyin Bekteş Yıl önce
Yarın 15.05.2021 ikinci defa aynı sevinci yaşayacağız
Alparslan Polat
Alparslan Polat 3 yıl önce
abi ağlattin be burda agladum yemin ediyorum insallah 1 kerede olsa orda mac izlerim bende be abi
Mustafa Turpculu
Mustafa Turpculu Yıl önce
Şükrü dinç kardeşimize allahtan rahmet diliyorum kabrin nur mekanın cennet olsun
ugur buyuk
ugur buyuk 5 yıl önce
biletim elimde odama kapandim hicbir haber almadim ta ki ust komsum kapimi acip olum denizli atti sampiyonuz diyene kadar sokaga ciktim bagirarak ve 16 dk uzatmayi duydum 16 sene yaslandim apartmanin icine girdim ve oturdum arkadsim disarda el isaretiyle 1-1 dedi radyodan dinliyordu.. cok agladim ama mutlu sonla bitti Allah ragzi olsun bizim hakkimizdi o sene Sampiyonluk elle kolla goller atilmisti hatta tişörtleri de çıkmıştı 20:45 de meshurdur tabi :) IYI KI GALATASARAYLIYIM
KAHRAMAN TÜRKLER
KAHRAMAN TÜRKLER 3 yıl önce
GALATASARAY ŞAMPIYON GERISI UMRUMUZDA DEĞIL
Oğuzhan Çiğdem
Oğuzhan Çiğdem 5 yıl önce
keske daha uzun olsaydi video..
fatih doğan
fatih doğan Yıl önce
üzüldüm mü sevindim mi ağladım mı güldüm mü , sıçtın ağzıma kardeşim. kardeşin kardeşimiz... sevgilerle...
Oğuzhan Arı
Oğuzhan Arı 4 yıl önce
Ulan aşk filmlerinde, sevgilimden ayrıldığımda bu kadar ağlamadım 😇 nasıl bir aşksın sen 💕
Oğul Erel
Oğul Erel 5 yıl önce
Şükrü Dinç ölümsüzdür
Baris Kacmaz
Baris Kacmaz 2 yıl önce
Allah rahmet eylesin
Kaan Gürsoy
Kaan Gürsoy 5 yıl önce
Şükrü Dinç ölümsüzdür.
Hasan AYDIN
Hasan AYDIN 8 aylar önce
Aynı maçta bende Ali Sami Yen kapalı üst tribünde o radyodan maçı dinleyen kişinin yakınındaydım hatta öncesindeki deplasmanda Hasan Kabze İnönü de Beşiktaş'a son sn golünü atarken de İnönü deplasmanındaydım kader o şampiyonluğu o şekilde yazdı. Anlattığı gibi o 16 dakika orada bizlere 16 yıl gibi gelmişti. Çok duygulananlar oldu o yılları o eski Ali Sami Yen stadı tribünlerini yaşamak çok keyifliydi şimdi futbol değişti manası değişti büyük bir para endüstrisine dönüştü biz o güzellikleri yaşayan son kuşağız ve şanslıyız...
Cemandante Kurzawa
Cemandante Kurzawa 5 yıl önce
Kalk Appiah Kalk Allah'ın dediği olur...
Kemal Kutlu
Kemal Kutlu Yıl önce
YENİSİNİ NASİP ET ALLAHIM
enes demir
enes demir 5 yıl önce
ŞÜKRÜ KARDEŞİM ! SIĞMIYORUZ
dogukan takıcak
dogukan takıcak 2 yıl önce
Yine burdayız ŞÜKRÜ DİNÇ SIGMIYORUZ..
opt
opt 5 yıl önce
Adam gibi adam
Onur Sevim
Onur Sevim 3 yıl önce
O an o maçta olmak için böbreğimi verirdim
Yusuf Altılar
Yusuf Altılar 5 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ!
Burhan Koçal
Burhan Koçal 5 yıl önce
Şükrü Dinç Ölümsüzdür.
4Yıldız Cimbom
4Yıldız Cimbom 5 yıl önce
Radyo başında ağlamak.
Club Regista
Club Regista 3 yıl önce
Şükrü Dinç, ÖLÜMSÜZDÜR!
muhammed özdemir
muhammed özdemir 3 yıl önce
❤❤ 💛💛
Realistic Zoomer
Realistic Zoomer 5 yıl önce
💛💗
Altan Karabay
Altan Karabay 3 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ ÖLÜMSÜZDÜR!
Aytaç Türker
Aytaç Türker 5 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ & BARTU SIĞMIYORUZ!
Eren Eriş
Eren Eriş 5 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ!
Yunus GÖKYILDIZ
Yunus GÖKYILDIZ 5 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ!
Aynur Abdullayeva
Aynur Abdullayeva 3 yıl önce
Seni çok seviyorum Galatasaray
Muhammet Ulutaş
Muhammet Ulutaş 4 yıl önce
Guzel olmus (fenerliyim)
Murat Büyüksoy
Murat Büyüksoy 5 yıl önce
Zaman geçmedi o akşam
Mustafa Sefa Avcı
Mustafa Sefa Avcı 5 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ !
mehmet ikbal doğan
mehmet ikbal doğan 5 yıl önce
Şükrü Dinç !
mehmet ikbal doğan
mehmet ikbal doğan 5 yıl önce
Şükrü Dinç !
Serdar Cakan
Serdar Cakan 5 yıl önce
SÜKRÜ DINC!!
Xbyx34
Xbyx34 4 yıl önce
ALEMIN KRALIII PEYGAMBER HÜSEYIN DIR.ULANNN
Mico Göktürk
Mico Göktürk 5 yıl önce
Şükrü Dinç !
Alper Gencler
Alper Gencler 5 yıl önce
aslansın aslan
West Ham
West Ham 2 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ! #SIĞMIYORUZ
Eray Kacar
Eray Kacar 4 yıl önce
ŞÜKRÜ DİNÇ!
Basoglu Reifen
Basoglu Reifen 3 yıl önce
Kuzen aglatin beni
S ų i k a s t !
S ų i k a s t ! 2 yıl önce
Bi an Görunce Sasa iliç Sandim.)
Fatih Fatih
Fatih Fatih 10 aylar önce
Sasa iliçe benziyo bu adam😄
Fatih YILDIRIM
Fatih YILDIRIM 5 yıl önce
Sasa Ilic sananlar
Kaan Kural | De Marke Quiz 2. Sezon 9. Bölüm
13:31
MASTERCHEF TÜRKİYE YENİ SEZON BAŞLIYOR @MasterChef Türkiye
1:34
PENDİK CUMARTESİ PAZARINA GİTTİM!
23:38
Zeynep Özkaya
görünümler 127 B
Galatasaray'ın 22. Şampiyonluğunun Öyküsü
23:33
beIN SPORTS Türkiye
görünümler 2,2 Mn
Уривок з фільму Червоний
3:26
Віталій Миронюк
görünümler 80 B
Osmanlıspor - Nasıl kuruldu? Nasıl kapandı?
10:27
Чи матюкались давні українці? | Квантова філологія
13:27
Твоя Підпільна Гуманітарка
görünümler 176 B
BİR DEPLASMAN MASALI: "Gecekondu"
10:10
Kısa Paslar
görünümler 136 B
Kaan Kural ile Röportaj | Bir Günde Değil
24:37
Bir Günde Değil - Not Just in a Day
görünümler 10 B
🔴 LIVE: Universum Boxing Night #4
4:1:32
Universum Boxing
görünümler 839 B
Exploding Basketball Pranks 😂
0:22
Hoopa
görünümler 4,3 Mn